رایکا اس ام اس

کیفیت و تفاوت اپراتورها در سامانه‌های پیامکی

کیفیت و تفاوت اپراتورها
بهترین اپراتور در سامانه پیامکی

کیفیت و تفاوت اپراتورها در سامانه‌های پیامکی

کیفیت و تفاوت اپراتورها در سامانه‌های پیامکی بازاریابی پیامکی امروزه یکی از پایه‌های ثابت بسیاری از کسب و کارها به شمار می آید.

که شاهد دریافت این پیام ها با پیش شماره های مختلف هستیم و با در نظر گرفتن کیفیت و تفاوت اپراتورها در این حوزه، هر کدام از این پیش شماره های دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلفی برای کاربران هستند.

برای کسانی که اطلاعاتی در مورد اپراتورهای پیامکی ندارند این طور به نظر می رسد که ارسال پیامک با هر کدام از پیش شماره‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارد و همه یکسان هستند در صورتی که اینطور نیست و می خواهیم در این مقاله به کیفیت و تفاوت اپراتورها با یکدیگر صحبت کنیم.

تفاوت اپراتور و مزایای خطوط مختلف پیامکی با یکدیگر

کیفیت وتفاوت اپراتورهای پنل اس ام اس
کیفیت و تفاوت اپراتورهای پنل اسام اس

یکی از دسته بندی‌های مهم پیش شماره‌‌ای که در بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی قابل مشاهده است، پیش شماره‌های 1000،2000،3000 و…است که از لحاظ کارکرد تقریبا مشابه هستند.

و فقط در بعضی از جزئیات با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که این شرایط را می توان به سیم کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل متشابه کرد که با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند ولی همگی یک عملکرد یکسان را انجام می‌دهند.

هر کدام از این اپراتورها دارای سرعت بالایی برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی هستند.

و می توان گزارش کاملی از پیامک های ارسال شده و نشده را از طریق این اپراتورها به دست آورد.

کیفیت و تفاوت اپراتورها

با وجود کیفیت و تفاوت اپراتورهادر پیش شماره‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم،

از مزایای قابل توجهی برای کاربران برخوردارند که مهمترین آنها عبارتند از:سرعت بالای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خبریدارای کامل ترین هزینه برای بازگشت پیام‌های ارسالیبرخورداری از قابلیت ارائه گزارش دقیق نحوه عملکردآزاد بودن درصد بالایی از شماره‌ها توسط این اپراتورهای پیامکی

با توجه به کیفیت و تفاوت اپراتورهای پیامکی می توان به چند نمونه از پیش شماره‌های

پرمخاطب در این حوزه اشاره کرد که هر کدام ویژگی‌ها و مزیت های مخصوص به خود را دارند.

اپراتور پیامکی پرطرفدار با پیش شماره 50001

این پیش شماره جزء نمونه‌های پرطرفدار برای ارسال پیامک به شمار می آید و در دسته بندی اپراتورهای محبوب قرار دارد که دلیل آن هم مزیت‌های قابل توجه آن برای کاربران است که این مزیت ها عبارتند از:

  • سرعت ارسال بالاقیمت مناسبامکان ارائه گزارش دقیقامکان برگشت هزینه پیامک‌هایی که ارسال نشده اند به مخابراتبرخورداری از تعرفه پایین برای خطوط اختصاصیامکان خرید خط‌های اختصاصی با انتخاب ارقام

با توجه به کیفیت و تفاوت اپراتورها برای ارسال پیامک‌ها می توان از پیش شماره 50001به عنوان یکی از نمونه‌های مناسب و به صرفه پنل پیامکی نام برد.

کیفیت و تفاوت اپراتورها

پیش شماره های 50002 و 50005

در این اپراتور که با پیش شماره‌های 50002 و 50005 فعالیت می کند، به کاربران خود این امکان را می دهد تا 14 شماره ارسال پیامک‌های خود را به صورت اختصاصی انتخاب کنند که یک مزیت قابل توجه برای خریداران پیامک به شمار می‌آید.

با توجه به اینکه کیفیت و تفاوت اپراتورها با یکدیگر برای انتخاب ارسال پیامک اهمیت دارد، در اینجا هم به مزیت‌های این پنل اپراتوری اشاره‌ای می کنیم:سرعت بالا در ارسال پیامکبرخورداری از تعرفه مناسب ارسال پیامکشرایط انتخاب خط‌های اختصاصی به صورت کاملا سفارشیامکان خدماتی کردن خطوطدریافت نکردن هزینه برای تمدید سالیانه

از دیگر اپراتورهای پرمخاطب که در بین کاربران برای ارسال پیامک.مورد استفاده قرار می گیرد می توان به پیش شماره‌های 50009،50001،50004  اشاره کرد که تمام این خطوط دارای تعرفه‌های پایین.برای ارسال پیامک، سرعت بالا در ارسال و امکان خصوصی سازی ارقام برای ارسال را دارند.

کیفیت اپراتورها در پنل‌های مختلف پیامکی باعث می‌شود تا هر کدام از مراکز، شرکت‌ها و اشخاصی که قصد تهیه این پنل‌ها را دارند توانایی فعال سازی آن را متناسب با شرایط خود را داشته باشند و به عنوان یک مزیت در این حوزه به شمار می‌آید.

نکات مهم درمورد اپراتورهای پیامکی

  • در صورتی که قصد دریافت پیامک مشتری را داشته باشید. به یک خط اختصاصی نیاز دارید.که به عنوان مثال در شرایط برگزاری مسابقه‌های پیامکی باید یک خط اختصاصی تهیه کرد که مشتری بتواند به پیامک ارسال شده جواب دهد.

برخورداری از خطوط اختصاص می تواند بیشتر از یک مورد باشد که می توان با پیش شماره‌های مختلف آنها را به کار برد.

تعرفه‌ها و قیمت‌های ارسال پیامک در پنل های مختلف متفاوت هستند و نمی توان یک قیمت ثابت را برای آنها.

در نظر گرفت به همین دلیل پیشنهاد می شود. قبل از خرید پنل‌های پیامکی از شرکت‌ها و مراکز مختلف، حتما نسبت به تعرفه‌های آنها اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرکت رایکا اس ام اس به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه عرضه انواع پنل‌های پیامکی فعالیت دارد.

که با توجه به تفاوت اپراتورهای پنل اس ام اس با یکدیگر اقدام به عرضه پیش شماره‌های مختلف متناسب با بودجه.

و نیاز کاربران خودکرده است که می توانید برای کسب اطلاعات کاملتر از طریق.ارتباط با پشتیبانی و یا مشاهده لیست تعرفه‌ها در سایت، اقدام کنید.

منبع:www.raykasms.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.