رایکا اس ام اس

پایینترین تعرفه اپراتور ها

کیفیت وتفاوت اپراتورهای پنل اس ام اس

پایینترین تعرفه اپراتور ها

پایینترین تعرفه اپراتور ها.کالایی برای فروش دارید؟ خدماتی برای ارائه دارید؟ می خواهید خبری را به گوش همه ایران برسانید؟ به دنبال راهی سریع و ارزان برای تبلیغ یا ارسال آن می گردید؟ رایکا اس ام اس، این کار را برای تان انجام می دهد. آن هم با پایینترین تعرفه اپراتور ها. امروزه با تکنولوژی ارتباطی نوین یک پیام در یک چشم به هم زدن، به دست میلیون ها مخاطب می رسد.

پایینترین تعرفه اپراتور ها

این معجزه ارتباطات است. در رایکا اس ام اس تنها با نام کاربری و رمز عبور خود می توانید در هر زمان و هر کجا که باشید، تنها با چند کلیک ساده نه بیشتر، پیام های خود را به همه جای ایران بفرستید. رایکا اس ام اس، با اینکه پایینترین تعرفه اپراتور ها را دارد، کالای شما را به صورتی تضمین شده به میلیون ها موبایل پرواز خواهد داد. ما بانکی از شماره و امکانات را در اختیارتان می گذاریم. چگونه؟ با این اپراتورها :

اپراتور 1000

این اپراتور سرعتی شگفت انگیز در ارسال پیامک دارد. پایینترین تعرفه اپراتور ها را در پیامک و خط دارد. گزارش تحویل آن به روز و دقیق است. هزینه پیامک های نرسیده را هم به شما بر­می­گرداند. اپراتور 1000 جزء قدیمی ترین سرشماره های ایران است. شرکت ها و ارگان های دولتی بیشتر آن را به کار می برند. تا زمانی که اپراتور تقاضا نکرده، نیازی به پرداخت هزینه تمدید سالانه ندارد.

پایینترین تعرفه اپراتورها
پایینترین تعرفه اپراتورها

اپراتور 2000

این اپراتور در زمینه بازگشت هزینه، پیشتاز است. پس از 48 ساعت آنها را برمی گرداند. کیفیت ارسال پیامک در آن بالاست. گزارش های تحویل آن هم دقیق است. برای خطوط ایرانسل ضریبی عرضه نمی کند. خطوط 7 رقمی آن، بهای مناسبی دارند. چون بهای خطوط آن بالاست، بیشتر شماره های آن آزادند و مهم تر از همه اینکه شما می توانید شماره های اختصاصی را در آن به شخصه انتخاب کنید.

اپراتور 3000

اپراتور 3000

سرعت آن بالای بالاست. هزینه خط های 10 و 12 و 14 رقمی آن، معقول است. در واگذاری شماره های رند و غیر رند تبعیضی نمی گذارد. بهای پیامک های نرسیده را کاملا خودکار بر می گرداند. دلیوری دقیق همه پیامک های رسیده و نرسیده، در هر زمان و مکانی به سرعت به دست تان خواهد رسید.

اپراتور 5000

این خط، مانند یک ماشین مسابقه بوگاتی شیرون، سریع است. تعرفه آن ولی در مقایسه با این سرعت بالا، کم است. خطوط اختصاصی در آن مجانی است. در کمتر از یک ساعت می توان خطی اختصاصی در آن خرید. هزینه بلک لیست های مخابرات را عودت می دهد. گزارش دهی دقیقی دارد. پیامک های شما را به تفکیک جنسیت ارسال می کند. به همه شماره های ایرانسل در همه جای ایران هم پیامک می زند.

اپراتور 50001

این اپراتور به شما توانایی ارسال لینک می دهد. سرعت آن هم بالاست. با این حال تعرفه پایینی دارد. اگر پیامی هم در این میان به مقصد نرسید هزینه آن را عینا به شما بر می گرداند. گزارش دقیق عملکرد هم به شما می دهد. از همه بهتر اینکه شما می توانید رقم خط اختصاصی خریداری شده تان را به شخصه انتخاب کنید.

پایینترین تعرفه اپراتور ها و اپراتور 50002 و 50005

این اپراتورها نیز مزایای اپراتور 50001 را دارند. با یک مزیت بهتر. شما می توانید تا 14 رقم از خط خریداری شده خودتان را شخصا انتخاب کنید. بله تا 14 رقم! تازه سرعت آن هم بالاست و پایینترین تعرفه اپراتور ها را نسبت این سرعت کم دارد. همانطور که گفتیم انتخاب رقم خط های خریداری شده در آن سفارشی است. خط ها را در این پیش شماره ها می توانید خدماتی کنید. هزینه تمدید سالانه هم دریافت نمی شود.

اپراتور 021

برترین مزیت این خط در این است که وقتی پیش شماره های 1000 و 2000 و 3000 و 5000 در میان نباشند، شما می توانیدشماره ثابت را شخصا خریداری کرده و همه پیامک های تان را شخصا با شماره خودتان ارسال نمایید. دیگر نیازی به یک واسطه نخواهید داشت. یک مزیت دیگر این است که هزینه پیامک های لاتین با هزینه پیامک های فارسی یکی است.

رایکا اس ام اس

همچنین بهای تمام شده پیامک هایی همراه اول و ایرانسل نیز با پیامک های فارسی و لاتین برابر است. گزارش تحویل نیز دقیق و کامل است. کیفیت محتوای ارسال شده بالاست. سرعت فرستادن و دریافت پیامک ها عالی است. از لیست سیاه مخابرات هم به صورت تضمین شده ای گذر می کند. ریزشی خیلی خیلی کم دارد. البته یک عیب هم دارد و آن هم این است که به جز استان البرز برای ارسال پیامک به استان های دیگر کشور به پیش شماره نیاز دارید. با این پیش شماره مخاطب شما به راحتی می تواند به شماره دفتر کارتان دسترسی پیدا کند.

اپراتور 026

همه مواردی که درباره خط 021 گفتیم درباره این خط نیز صادق هستند.

سر شماره 21000

برای کسانی که در تهران یا البرز نیستند و به دنبال خط ثابتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستند، این سرشماره بهترین است. هزینه ارسال پیامک ها مناسب است. برای سفارش و ثبت خط هم پایینترین تعرفه اپراتور ها را تقریبا پرداخت خواهید کرد. سرعت ارسال پیامک در این اپراتور بالاست. نیازی به تمدید سالانه ندارد. گزارش تحویل دقیقی نیز تحویل تان می دهد.

پایینترین تعرفه اپراتور ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.