رایکا اس ام اس

ارسال بلک لیست

ارسال بلک لیست

ارسال بلک لیست.پیش از آن که به لیست سیاه بپردازیم باید بدانیم که بلک لیست چیست؟ بسیاری از کاربران خطوط مخابراتی افرادی هستند که تمایلی به دریافت پیامک تبلیغاتی از خود نشان نمی دهند. لذا این کاربران با مسدود سازی یا بلاک کردن این گونه پیام ها عدم تمایل خود به دریافت چنین پیامک هایی را ابراز می کنند. لذا این کاربران به لیست سیاه مخابرات معروف هستند. علت این امر نیز رشد روز افزون استفاده از این روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف است.تصور کنید.که شما به عنوان یک کاربر مخابرات.در طول شبانه روز تعداد زیادی از چنین پیامک هایی را دریافت کنید. و هر لحظه صدای. دریافت پیام کوتاه از گوشی. شما.شنیده.شود.

ارسال بلک لیست

ارسال بلک لیست
ارسال بلک لیست

لیست سیاه

در این صورت با. هربار. شنیدن. این صدا. متوجه گوشی خود. شده. و با پیامک.هایی رو به رو می شوید که هیچ نیازی به آن ها. ندارید. بدین ترتیب ترجیح می دهید تا چنین پیام هایی را مسدود کرده و هرگز آن ها را دریافت نکنید. در واقع آشنا نبودن شرکت های تبلیغاتی با روش های صحیح استفاده از اس ام اس های تبلیغاتی سبب شدند تا چنین تصویر ذهنی در اذهان عمومی نسبت به این گونه پیام ها ایجاد شود.

حال سوال اصلی این جا است که شما به عنوان یک کاربر پنل تبلیغاتی که قصد.رونق کسب و کار خود را دارید، چگونه می توانید از این روش به صورت اصولی بهره گرفته و با ارسال به بلک لیست، بازدهی خود را افزایش دهید؟ برای پاسخ به این سوال با سامانه ی رایکا اس ام اس همراه باشید.

ارسال پیامک به بلک لیست چگونه امکان پذیر است؟

یکی از روش های ارسال تبلیغات به بلک لیست، استفاده از خدمات وب سرویس پیامکی است. توجه کنید که در صورتی که برای رونق کسب و کار خود از روش های آنلاین و اپلیکیشن ها استفاده می کنید، برای ورود و تعیین یا تغییر رمز کاربری مشتریان خود نیازمند استفاده از ارتباط پیامکی هستید. اما بعضی از مشتریان شما یا فراموش کرده اند که در بلک لیست قرار دارند یا تمایلی به خروج از آن ندارند.

رایکا اس ام اس

بدین ترتیب پل ارتباطی میان آن ها و شما قطع است.لذا شما برای جذب همه ی کاربران باید از خدمات وب سرویس پیامکی استفاده کنید. بدین ترتیب گوی رقابت را از رقیبان خود. ربوده و مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهید کرد. در غیر این صورت نیز خیل عظیمی از کاربران یا در واقع همان لیست سیاه مخابراتی را از دست می دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست
ارسال اس ام اس تبلیغاتی بلک لیست

روش دیگر نیز استفاده از خطوط خدماتی می باشد. اما نکته ی بسیار.

مهمی در این روش. نهفته. بوده. و آن هم قانون منع استفاده. از این خطوط برای تبلیغات است. بدین ترتیب اگر شما هیچ گونه کسب و کار آنلاینی ندارید و بخواهید نسبت به برقراری ارتباط با مشتریان لیست سیاه خود اقدام کنید،

چگونه از خطوط خدماتی بهره می گیرید؟

بدین منظور تنها کافی است از طریق خطوط خدماتی پیام های غیر تبلیغاتی نظیر تبریک، تسلیت، اطلاع رسانی، قرعه کشی و … را ارسال کنید. با این کار باز هم بازدهی خود را بالاتر می برید.اما رقبای شما هم اکنون در حال انتخاب چه روشی برای تبلیغات بهتر و افزایش راندمان کاری خود هستند؟

رقرقبای شما برای ارسال به بلک لیست از کدام سامانه را انتخاب کرده اند؟

هم اکنون که شما به دنبال تحقیقات میدانی. برای افزایش بازدهی کسب و کار خود و رونق. اقتصادی آن هستید. رقبای شما نیز بیکار. ننشسته. و. به.دنبال. یافتن. بهترین راه حل هستند. بهترین راه حل در واقع روشی است که در آن شما با طیف گسترده تری از مخاطبان در ارتباط باشید. بدین منظور قطعا نباید لیست سیاه مخابراتی را فراموش کنید! این دقیقا همان کاری است که رقبای شما انجام می دهند.

توجه داشته باشید

توجه داشته باشید که باید پیام های تبلیغاتی شما به بلک لیست هم ارسال شود. اما 99. درصد سامانه های پیامکی از عهده ی چنین کاری. برنخواهند. آمد. در همین راستا ما استفاده از سامانه ی رایکا اس ام اس به نشانی www.raykasms.com را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که این سامانه در میان 1 درصد از سامانه هایی قرار دارد که قادر است تا پیام های تبلیغاتی شما را به بلک لیست نیز ارسال کند.

تعرفه های سامانه ی رایکا اس ام اس چگونه است؟

با توجه به این که ارسال به بلک لیست. یکی از خدمات خاص در حوزه ی پیامک های تبلیغاتی به شمار می آید، قطعا قیمت آن نیز بالاتر از پیامک های عادی خواهد بود. حال آن که این کار تنها از عهده ی. تعداد معدودی از. سامانه. ها.نیز سا.خته. است. اما سامانه ی. رایکا اس ام اس این امکان را در اختیار. مشتریان.خود قرار.داده که. در. کنار بهره مندی از خدماتی گسترده و ایده آل، از قیمت مناسب تری نیز بهره بگیرند.بدین ترتیب به صورت.دو جانبه به. رونق کسب و کار خود و کاهش. هزینه ها. پرداخته اند.علاوه بر این ها توانایی رقابت با سایرین را هم کسب می کنند.

منبع: www.raykasms.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.