رایکا اس ام اس

اهمیت ثبت لوکیشن در مپ

اگر به دنبال رونق کسب و کار خود هستید کافیست اقدام به ثبت لوکیشن خود در مپ کنید. با ثبت لوکیشن در مپ، بدون نیاز به داشتن سایت، مشخصات کسب و کار شما در صفحه اول جستجوی گوگل به نمایش در می آید. از طرف دیگر با این اقدام، شما می توانید از مزایای زیر بهرمند شوید. 

  • به نمایش گذاشتن نام کسب و کار و نوع خدمات
  • نمایش آدرس، شماره تلفن و در صورت وجود آدرس سایت
  • امکان بارگذاری عکس های فضای داخلی و خارجی فروشگاه
  • اعلام ساعت کاری و روزهای تعطیل
  • مشخص کردن راه ها مسیریابی و نمایش لوکیشن بر روی نقشه
  • امکان امتیاز دهی و نمایش نظرات مردم در خصوص این محل

ثبت لوکیشن در نشان و بلد

در کنار ثبت لوکیشن در مپ، این امکان وجود دارد که شما آدرس، شماره تماس، تصاویر و مشخصات کسب و کار خود را در اپلیکیشن های داخلی همچون نشان و بلد نیز ثبت کنید.  با ثبت لوکیشن در نشان و بلد، تمامی کاربران این دو اپلیکیشن به اطلاعات فروشگاه شما دسترسی خواهند داشت. این امر علاوه بر سهولت در یافتن مکان، موجب افزایش دسترسی مشتریان به فروشگاه، ارتقای برند، حضور در موتورهای جستجو و تبلیغات موقعیتی می شود.

ثبت لوکیشن در اسنپ

با ثبت لوکیشن در اسنپ، مسافران در کمترین زمان می توانند آدرس شما را بر روی نقشه پیدا کنند. از طرف دیگر رانندگان با سرعت و دقت بیشتری مسافران خود را به مقصد خود (یعنی فروشگاه شما) می رسانند. این امر موجب بهبود تجربه مشتریان و ارتقای اعتبار نام برند شما خواهد شد.  

سخن پایانی

با ثبت لوکیشن در مپ، اسنپ، نشان و بلد می توان محدودیت های مسیریابی را از بین برد و مشتریان را بی درنگ به مقصد رساند. از اینرو برای افزایش تعداد مشتریان و به منظور ثبت لوکیشن کسب و کار خود کافیست به سایت رایکا اس ام اس مراجعه کنید. در این سایت با پرداخت کمترین هزینه، به صورت دائمی لوکیشن شما در مپ، نشان، بلد و اسنپ ثبت خواهد شد.

ثبت لوکیشن در مپ